BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 6, 2010

Peringatan Buat Diri Yang Lupa..5



YA ALLAH ..YA RAHMAN YA RAHIM
jadikanlah segala CIPTAANMU sebagai PENYAKSIAN DAN PERINGATAN serta petunjuk kepada hamba2MU yang DAIF ini kejalan KEBENARAN untuk kembali KEPADAMU dalam KETAATAN...

' barangsiapa yang tidak ambil peduli dengan urusan kaum MUSLIMIN maka dia TIDAK tergolong sebahagian dari mereka ( muslimin )' ( HR at Tabrani )

didoakan semuga sahabat2 semua sekeluarga di RAHMATI dan DIBERKATI ALLAH aminnnnnn.
SALAM UKHUWAH. WSLM.

19 comments:

ain said...

salam kak. Apa kabar?? lamanya tak jengah umah akak ni. miss u!!!

Semoga akak n family juga di rahmati Allah!

kakcikseroja said...

Amin Ya Rabbal 'Alamin...

mohdandmeriam said...

salam datin..rumah datin menerima kunjungan pagi2 lagi pada tiap2 hari jumaat..hehe..datin sekeluarga tentunya sihat ,kami semuanya sihat.betul datin..semua kejadian dilangit,bumi adalah menunjukkan kepada kita akan kebesaran n kekuasaan Allah agar umatnya berfikir n menerima hakikat akan ujudnya Allah swt.moga2 kita semua dilindungi n ditambahkan keimanan kita..

zulkbo said...

salam..
betul dah tu
tapi jangan lah sampai
mengganggu rumahtangga orang
maksud ayat tu ambil berat
susah payah..makan tak makan
jiran2..(antaranya)

maz said...

Salam dipagi jumaat kak..insyaallah smoga kita smua sntiasa prbaiki dan muhasabah dri dlm mncari keredhaanNya..

bspotgurl said...

Amin!

Datin El said...

Ain salam
rindunye akak kat ain menghilang kemana?
t.ksh ain diatas doa ain tu..

Datin El said...

kakcik salam
muga kakcik sihat selalu ye
t.ksh.

Datin El said...

Kak yam sayang..salam
Alhamdulilla kami semua sihat2 je
semuga kakyam sekeluarga berlebih2 lagi hendaknya..amin
t.ksh kakyam.

Datin El said...

Zulkbo..salam

kena berpada2 kan..t.ksh zul

Datin El said...

Maz..salam..
mudah2an hidup dan mati kita didalam redha Allah jua hendaknya..

Datin El said...

bspotgurl salam..
t.ksh banyak2 ye

DrSam said...

salam datin. Wajah Allah dimana-mana untuk penyaksian kita semua. Semoga kita senantiasa mendapat petunjuk dan hidayah dariNya.

zaidharis said...

Amin, semoga apa yang didoakan ummie juga dimakbul.

GhOsToNe said...

amin....

GhOsToNe said...

amin...

Datin El said...

Dr Sam..salam.
t.ksh dr..mudah2an macamtulah hendaknye ye..

Datin El said...

zaidharis salam
terima kasih banyak zaid..

Datin El said...

GhoStone salam
terima kasih sudi singgah..datang2 selalu ye..