BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 26, 2010

Nak Menghilang Seminggu...

Assalamualaikum..salam sejahtera..didoakan mudah2an kawan 2 semua didalam lindungan Allah sentiasa..sihat dan bergembira disamping pasangan dan keluarga tercinta..
InsyaAllah kita nak pi cuti2 malaysia ...bawak ibu mertua jalan2 kepantai timur ...bermula ke kuantan kuala terengganu dan kota baru kelantan...petang ni kita akan pulang ke teluk intan ambil MIL esuk bawak balik kl dan hari sabtu pagi mulakan perjalanan... perjalanan balik pula bercadang untuk melalui east west highway...jauhnya kan..punggung boleh jadi petak empat segi duduk lama dalam kereta...tapi tak pe kita dah biasa bimbang ke MIL yg dah berumur tapi dia sangat bersemangat ..harapan kita semuga perjalanan kami nanti tiada apa2 halangan dan selamat dalam perjalanan pergi dan balik..jika panjang umur kita jumpa lagi ye..salam sayang teramat sayang dari kita buat semua..DAAAA..wslm.

16 comments:

bspotgurl said...

wah ummi, berjalan sakan ni :)
Safe journey

kakcikseroja said...

Salam Datinel..

semoga selamat semuanya. Kakcik juga akan bercuti seminggu.

Eh.. MIL kita berasal dari tempat yang sama - Tk. Intan. :)

Ummi Hanie said...

Salam Datin El ,

Semoga sihat selalu ..

Safe journey ya !

Selamat bercuti :)

ijayuji said...

Salam datin.. waaaaa..nak g cuti2 mesia ya, have a safe trip!! semoga perjalanan akak sentiasa dilindungiNYA mudah mudahan insyaAllah amin.. take care n have fun!

indahhouse said...

salam datinel,
Huwa.... kena tinggal. baru niat nak tengok2 menu kak. kelmarin kita tak larat....batuks..
Moga dipermudahkan segala urusan dan dilindungi Allah dalam perjalanan pergi dan balik. :)

ain said...

Waalaikummussalam Datin..wahhh..nak pi cuti2 msia ye.bestnyaaaa!!!! semoga perjlnan datin sekeluarga dipermudhkan Allah. Selamat bercuti n enjoyyyyyy!!!!!

♥LOVE2COOK♥ said...

Datin, take care of Urselves there ya! Have a safe drive! ;)

LiNda said...

Salam Datin..

ececeh... tak sia-sia menjadi menantu kesayangan . Bawa MIL jalang-jalang rupanya .

Kalau lalu Paka , calling lah saya . Boleh kita makang kopok lekor kat pantai .

LiNda said...

Salam Datin..

ececeh... tak sia-sia menjadi menantu kesayangan . Bawa MIL jalang-jalang rupanya .

Kalau lalu Paka , calling lah saya . Boleh kita makang kopok lekor kat pantai .

zulkbo said...

salam..
selamat bercuti
Kak datin..

umihoney said...

Assalamualaikum Datin El,
Umi doakan selamat pergi dan kembali..have fun.InsyaAllah kita bertemu lagi di blogosphere. Take care.

en_me said...

ammvoiii sonoknyer jalan jalanns tewww.. ehehe

halimatun saadiah said...

have a nice holiday ya..

aidah said...

Salam Datinel,

wah seronoknya dapat berjalan sakan. kalau datang kuantan boleh lah jumpa ya

Jantan Keparat said...

beshnyew..
nak ikut!

en_me said...

sayang jugerr.. ehehe