BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 18, 2010

Makanan Arab yang sangat sedapppp....

mix Appetizers



Roasted Chicken


lamb kabsah
roasted chicken




Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua....hari ni 'ana' makan masakan arab lagi daa..rasa bagai dipadang pasir tapi bukan masak sendiri makan di SABA RESTORAN di CBD CYBERJAYA....pergh..memang enak hingga menjilat jari..jadi pada peminat2 makanan arab macam ana jangan tunggu lagi silalah kesana ..baek punyeeeeeeee..

14 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

Sedapnyaaaa! Terliur plak Love! ;)

piewahid said...

t kasih...:D

cikmanggis said...

omo omo..cm dah cari dengan angah hari tu tp tak jumpa..sedap ya datin?

DrSam said...

ente makan sorang-sorang tak aci llah. kasi leleh ana punya air liur juga llah.

Yat Maria said...

salam datin

pernah dengar restaurant ni..ishhh..tak sabo nak cuba ni..

yat

mohdandmeriam said...

salam datin, bila tenguk tajuk suka sangat sebab ada peluang dapat resepi tok arab hehehe. mak cik memang suka masakan arab ni..dikb ada satu je restoran arab..tarbush..yg mak cik tahulah ..tapi masakannya dah diubahsuai ala melayu jadi taklah rasa tok arabnya.

Datin El said...

love..memang sedap tak caya gi cuba ye..

Datin El said...

piewahid..t.kasih juga dari saya..

Datin El said...

cikmanggis..sehari dua ni toksah gi lagi sbb ramai chefnya yang kena cekup..so byk menu yg takde..klu pg jgn lupe minum tea pot tau sedap gilerrrrrrr.

Datin El said...

DrSam..air lior leleh takpa hihi..

Datin El said...

Yat Maria..cuba jgn tak cuba..

Datin El said...

mohdandmeriam..samalah kite minat makanan arab..nanti cuba buat ye..

geraugebang said...

sari-sari nak pi tapi tak pi, pi...tension ajer bila tengok orang pi makan kat situ..

Datin El said...

gerau..hehe jgn tension2 stat kete terus je pi..nanti mesti BB pi turut..