BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 16, 2009

SPAGETI....Aglio Olio Pedas...






Juadah makan malam semalam...spageti ni chim yang buat ..kalau tak silap resepinya dia ceduk dari majalah saji..ok juga rasanya...tq chim ..

11 comments:

LiNda said...

Saya suka spageti...
saya suka Aglio Olio pedas..
saya buat lagi pedas..
sampai berasap telinga .

hahahaha

Leya said...

salam kak....

saya mmg suka mkn spagetti ni. Tapi yang guna tomato puri tak beberapa suka. Selalu saya masak mee sup dan saya ganti dgn spagetti. Wah suami dan anak pun suka nampaknya.

Tp nak cuba gak mcm akak punya ni tentu best kan kak...terliur sudah..

Datin El said...

Linda..che' abg akak tak bole makan pedas..so kena buat yg sedang2 saja..kalau nak berasap telinga bubuh cili api byk2...berapi..

Datin El said...

leya..buat jangan tak buat sedap tau..hehe

zaidharis said...

ahhh~
nyum2, terliuq~

Datin El said...

zaidharis..lama tak singgah sini sibuk ke...

zaidharis said...

tak sibuk mana pun, cuma online tu je yang jarang,
tapi masakan datin,
mana boleh lepas pandang,
:)

Datin El said...

zaidharis...ye ke gitu...ni yang makin cayang kat zaid ni..hehe

Datin El said...

zaidharis..sayang macam anak..

cikmanggis said...

datin..baik ambik buat menantu je !kihkih

Datin El said...

CM..boleh ke main ambek2..awek dia ramai ni..hehe..