BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 18, 2009

chocolate cake..








kek ni tiga dara kita yang buat semalam....chim nak buat bekal ke pulau sibu johor ..projek fakulti...minah sorang ni minat sangat menyelam tu yang dia ambil course sains marine..10 hari disana ...risau juga hati ni . berbuih mulut pesan macam2.. jaga diri baik2 jangan buat tu jangan buat ni kena buat camni kena buat camtu..bok bek..bok bek..entah masuk kepala dia entahkan tidak.. macam ni lah jadi mak walau anak dah besar panjang pun masih lagi kena ingatkan semua..mudah2an Allah permudahkan segala urusannya disana dan selamat semuanya hendaknya...
layan gambar dulu resepi kita masukkan kemudian ya..

7 comments:

geraugebang said...

Insyaallah selamat, Gerau cam tu gak. Kalau anak nak pergi rombongan, mulalah macam-macam pesan, walhal nak pi Putrajaya je, tapi punya banyak pesan macam nak oi Kanada. Gitu rupanya mak ya.

Datin El said...

geraugebang..t.ksh byk..rasa lega sket hati kita..ye ke camtu..kalau betul2 gi kanada mau tiga hari tiga malam maknya berpesan ek..

zaidharis said...

hurm, pasal anak datin tu confirm xde pape, hehehe~

pasal choc kek yang melimpah ruah tu?
huh~ naik gak berat badan ni kang.

Datin El said...

zaidharis..mudah2an camtulah hendaknya...coklat kek tu..oh takpe dia syer ngan kengkawan dia..yang kat umah ni yang bimbang dok asek ngulang2..

kak ina kl said...

salam datin el...issss akak pun mcm kamu jugak..risau bila anak gi jejauh ni..nak buat camna kan..mereka pergi bersebab...
sabar ajelah dan doakan agar anak kamu selamat...best tau pulau sibu tu...akak dahpernah pergi..

Datin El said...

kak ina kl...maklumlah anak dara kalau yang bujang tu tak risau sangat..owh..akak dah pernah pg pulau sibu tu..kita tak minat sangat dengan laut ni sbb tak pandai berenang..hehe

Jieda said...

mintak kek sikit