BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 21, 2009

semua dalam satu...


Oleh kerana dah tak ramai kat umah ni so kita pun kuranglah sikit mood nak masak memasak ..janji ada benda yang boleh dimakan dan seimbang cukuplah...jadi hari ni kita masak daging goreng kicap campakkan sekali dalamnya kentang n kacang sepat tak payahlah kena masak sayur lainkan..em.. punyalah cekap save tenaga..cili potong kasi lebih boleh kunyah2 jadi macam sambal belacan..malas punya pasal...rasa mengantuk je ujan2 ni..main pejam2 matalah kejap..

12 comments:

vee said...

Kak El..masak campak2 lagi sedap taww..lg2 all in one..lagi best..x yah pening2 nak masak byk2 lauk..

Kak Nora said...

Hari ini saya tak masak. Beli aje.

zaidharis said...

aloo,
ciannye datin sorang-sorang.

uhm,
saya asyik batuk je ni datin,
xde apa2 petua ke?

Datin El said...

vee..sekali sekala boleh lah buat camni hehe..

Datin El said...

kak nora..hari ni rehat ye..

Datin El said...

zaidharis...kadang2 best jugak dok sorang2 ni..muhasabah diri sambil berangan-angan..hehe..batuk ye..petua kita selalu makan ubat batuk ..(eh..jgn marah..terlawak bodoh pulak)banyak minum air masak kalau boleh minum air asam jawa..cubalah try..

hidet said...

nampak mcm sedap jek...
sure sedap kan?
beruntung family akak ye..

bintangku said...

mlm td pun msk campur2 camnie jgk.. buat padprik. mls nak msk asing2 sayur & lauk... he he he

Datin El said...

Hidet..salam..hehe..kadang2 rugi jugak dorang bila angin malas akak datang..nak2 bapak budak ni kena belanja makan kat kedai..

Datin El said...

bintangku..ada masa memang camtu..rasa nak masak macam bubur lambuk all in..selesai.hihi

MaNjE said...

salam ziarah..
erm memang senang masak satu menu je..ade sayur ade daging cukup laa..masak banyak2 kang takde org nak makan pulak..

Datin El said...

manje..betul tu..hari2 biasa selalu lauk tak habis..tunggu hari minggu je boleh masak macam2..hari biasa goyang kaki sikit..hehe