BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 21, 2009

Alhamdulillah..kaki budak ni dah ok..tq semua..





Assalamualaikum semua..kalau dalam n3 yang terdahulu.. kaki je yang ber posing kali ni kita tunjuklah rupa tuan punya kaki..syukur Alhamdulillah kaki kak chik dah sembuh dan dia pun dah kembali semula kekolej...terasa pulak sunyi bila dia tak ada ni maklumlah genap sebulan dia mc n teman kita kat rumah.. kawan tenguk tv kawan makan (sampai naik tembam) kawan bergossip kawan gaduh dan segala macam kawan.. rindu pulak( lepas rindu kat tongkat yang dah tercampak kat tepi jelah)...

Di kesempatan ini kita ingin merakamkan ucapan jutaan terima kasih dari kami sekeluarga buat semua saudara mara dan kawan2 yang sudi datang ziarah..juga pada rakan2 blogger yang sama2 mendoakan agar kak chik cepat sembuh. tidak lupa buat doktor dan jururawat yang merawatnya dengan begitu mesra sekali..serta rakan2 sekelas dan sebilik dia yang terlalu banyak membantu...terima kasih yang tidak terhingga semuga kalian semua hidup didalam keredhaan Allah dan dilimpahkan rahmat olehNYA didunia dan diakherat..amin...

12 comments:

cikmanggis said...

Nak pinjam bantal peluk tu datin hehe...ingatkan pengantin baru tadi kihkih

LiNda said...

okeh..terjawab sudah si empunya kaki . wah.. cutenya.

Akak dalam kerinduan ?
takde peneman ?
takde lawan gaduh ?
huhuhu.. saya pulak yg rasa sedih.

Suzi said...

salam datin el...ooo inilah tuan punya kaki tu...alhamdulillah dah sembuh...
kesian kat datin el rindu-rinduan...takpe makin sayang...hihihi.

Datin El said...

cikmanggis..hehe kalau nak pengsan silalah peluk bantal tu..dah mesra n sebau dengan tuan punyenye tu..pengantin baru yang mane satu pulak CM nih..

Datin El said...

linda...maknye mase mude lg cute kot..kihkih..nyambah org dengo kan..perasan tak abis2 org tua ni...

malam ni paling sunyi che abg outstation nun ke tganu..terkebil2 bijik mate tido sengsorang..emmmmm..

Datin El said...

salam Suzy..tu lah dia orgnye..sayang kat anak ni tak ade sempatannya tapi dorang tak pham2 dia ingat sayang tu maknenye sume kehendak dia kita kena ikut..(emosilah pulak)

CiterMenariK' said...

salam sahabat' Datin eI..

WAH'Datang cini.. baca2 yerh.. hehe.. takdepe nak komen..just salam ceriia jerh..emm..
diorang citer pasal bantal ke pasal kaki? hehe.. pape pon cute anak akak tue..hehe.. kem salam ceriia kat dia skali ye..hehe.. saje je..

Datin El said...

CiTeRMenariK..t.ksh n salam ceria juga ..tu lah dorang ni bantal pun jadi renungan hihi..cute ke? insyaAllah nnti akak sampaikan salam tu ye..tq

CT Delima said...

Alhamdulullah... dah sembuh akhirnya. Harap selepas ni x der lah kejadian yang x diingin berlaku kat ank dara datin ya..semoga ya sihat sentiasa.

Thanks datin wish my birthday hehehe terharu nya.

Datin El said...

ct delima..terima kaseh banyak2 sangat..

hidet said...

cantiknye tuan punya kaki..
anak sapa la tu....
:)

Datin El said...

hidet..anak ummi n baba dia..tq sudi jengah sini ye..