BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 30, 2010

Peringatan Buat Diri Yang Lupa..4



Sabda Rasullullah SAW ..
" wahai manusia, bertaubatlah kepada Allah & mohon ampunlah kepadaNYA . sesungguhnya aku bertaubat kpd Allah lebih 100 kali dalam sehari " ( HR Muslim )

Semuga kawan2 sekeluarga didalam keberkatan dan diRahmati Allah sentiasa..Amin..
SALAM UKHUWAH...

11 comments:

piewahid said...

salam datin El,
t kasih & jazakallah...
sdgkan KEKASIH-NYA bertaubat lebih 100 kali sehari. saya? aduiss...

zulkbo said...

salam..
moga kita menjadi seperti itu
menginsafi dan bertaubat 100 kali sehari semalam..tapi??
MAMPUKAH KITA???

Datin El said...

piewahid..
salam..kita ni manusia biasa.kadang2 ingat selalunya terlupa..hari ni bertaubat esuk lusa buat lagi..mdh2an ada org yg mengingatkan kita bila kita lalai dan lupa..insyaAllah sama2lah kita perbaiki diri ye.ksh

Datin El said...

zulkbo
salam..insyaAllah ..hendak seribu daya tak nak seribu dalih..sama2 kita cuba ya..mudah2an Allah terima taubat kita..t.ksh

mohdandmeriam said...

salam datin.alhamdulillah datin telah kembali n tazkirah dipagi jumaat adalah dinantikan oleh kami..rasullullah bertaubat 100 kali sehari..kak yam rasa begitu kerdil sekali..mampukah kita melakukannya..

LiNda said...

Sayalah antara orang-orang yang sentiasa lupa itu .

Moga peringatan ini akan menambah baik dan nilai erti taubat dalam diri ini.

Datin El said...

salam kakyam yang disayangi..
insyaAllah kakyam sama2 kita cuba ya..

Datin El said...

linda yg manis..
salam.Allah Maha pengasih lagi Maha penyanyang pintu taubat sentiasa terbuka...
sama2lah kita ingat mengingati sesama kita ya linda..

♥LOVE2COOK♥ said...

Datin, U've got some awards waiting...pls accept ya..take whichever U like...hehe! ;)

http://love2cook-msia.blogspot.com/2010/05/awards-and-cards-receiving-day.html

MamaFaMi said...

Salaam Datin EL,

Semoga taubat kita semua diterima dan kita bakal digolongkan di kalangan golongan beriman.. amin

Datin El said...

MamaFami..salam..mudah2an macam tu lah ye mama..t.ksh