BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 14, 2010

Asparagus goreng dengan udang kering....

dah siap pun..

bahan2... pastu campur kicap manis sikit

kontot2 jadinye





Salam kawan2 semua..
Angin malas terlampau melanda semalam..makan ala kadar je...bila petang ada pulak orang yang nak makan sayur( sape lagi) ..lemahnye ..buat jugalah tapi bersyarat kena tolong potong sayur ..tak sampai 5 minit dah selesai sayur dipotong ..mak ai kejapnye..buat camne?..hehe dia jawap ape susah rap2 je...senangnye orang lelaki nikan..

8 comments:

piewahid said...

slm Datin El,
makan panas² & simple gini la yg sedap!

p/s sebenarnya yg cenggini ajelah yg saya tau masak, menu lain, harap ke org umah aje la jwbnya. hihihi.. :D

Datin El said...

piewahid ..kira oklah boleh juga lepas sesak..tapi saye pasti saudara ni mesti pandai masak ikan asam tempoyak..hehe sedap tu..

mohdandmeriam said...

salam datin..sayur aaparagus ni kalau goreng simple pun sedap tambah2 makan panas2 dgn nasi panas n ikan goreng n sambal belacan..laki lalu belakang pun tak nampak hehehe...

Datin El said...

kak yam..salam..ya lah kak yam masak simple2 je..hehe kalau lalu depan gerenti nampak kan..

mamawana said...

calam caiyang..

cedapnyer asparagus goreng....nyum nyum nyum

Datin El said...

mamawana..salam cyg juga utk mamawana..dah selesai lame asparagus tu.lambat sgt dtg..hehe

ct HajAR said...

SALAM datin El: huhuh sedap ke asparagus??selalu nk beli tp takut tak tertelan dek tekak nie huhuhu...rase cam ape ek??kcg panjang kah??

Datin El said...

ct Hajar..sedap sangat..lebih sedap 4-5 kali dari kcg panjang..cubalah masak sekali pasti nak lg..