BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 9, 2010

Makan2 di Restoran Tupai- Tupai Bangi...

Spicy bamboo clam..boleh tahan rasanya..


taufu n udang goreng stail cina...boleh lah..

nasi goreng kampung ( Che' abe punya)

nasi goreng lada hitam( kite punye..ada rasa macam lauk dalam pantang..hihi..



salam semua...sesiapa yang selalu berkunjung kepekan bangi jangan lupa singgahlah kerestoran tupai tupai yang baru beroperasi disini...kalau selalu kita makan di restoran tupai2 di DBP tapi baru2 ni kita singgah makan disini...lokasinya bersebelahan dengan ukm...restoran nya cantik dan bersih tapi cukuplah sekali tak nak pergi lagi..hehe...( mungkin kurang sesuai dengan tekak kite)

5 comments:

Cik Yang said...

Salam!! Sedap nampaknyer ... eh tak jadilah singgah kut tak sesuai pulak dengan tekak saya pulak. He he he!!

Datin El said...

Cik Yang ..salam..kalau tokey dia tau abis kite..hehe trylah dulu..t.ksh cik yang..

mohdandmeriam said...

salam datin..betul kalau tak sesuai dgn tekak kita rasanya baik sekali je lah hati tak sakit n dompet pun tak meragam kan..hehehe

Datin El said...

kak yam ..A'ahlah kak yam rasa tak berbaloi..cukuplah sekali..tq kak yam..

Anonymous said...

kawan selalu juga ke tupai2 di DBP.. bulan lepas ke Bangi tu sebab duk kajang.. makan situ ok la.. mungkin korang x brape suka sebab tak ikut tekak korang kot.. he he.. makanan kat sana banyak bertarafkan makanan cina yang macam hotel.. mungkin korang tak biasa kot dengan jenis makanan ni.. sebab kawan slalu makan kat hotel.. rasa dia bertaraf hotel gak dgn harga yg lebih berpatutan.. ini pendapat kawan je ler.. tekak lain lain kan.. he he he