BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 27, 2010

Award dari Azatie....



Sayang juga buat Azatiesayang hehe..terima kasih ye atie ....

14 comments:

LiNda said...

vavavava....

Bunga Cantik !

Datin pun cantik !

zaidharis said...

ummie,
ingat lagi kan?
hehe..

nak bagi tau ni je,
klik disini.

piewahid said...

salam,
tahniah ya Datin,

pisang tepek opah tu da dah buat, sedap! tapi dia campur susu tepung sikit.
saya lak kalau dah suka bkn boleh makan stakat seketul dua, saya belasah sampai 5,6 ketul, hihihi...

Datin El said...

salam linda sayang...hehe..dah tua lah..kalau bunga dah nak layu..tq linda..

Datin El said...

zaidharis..salam mestilah ingat..ummi dah baca pun..t.ksh ye..

Datin El said...

piewahid..campur susu lagilah sedap lemak berkrim..nanti kite pun nak bubuh juga..hehe ..banyaknya..mau keras perut..t.ksh ye .

mohdandmeriam said...

salam datin..tahniah kerana menerima hadiah sejambak bunga ros..sesuai dengan orangnya..datin dah kembalikah..tunggu tazkirah hari jumaat ni ya..

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi Datin!!! hru doing dearie??? Missed U lor! hehehe...:)

Congratz on the awards...gorgeous roses from KakAtie!

Datin El said...

salam kak yam..insyaALLAH..T.KSH YE..

Datin El said...

hi love...mis u 2..akak ok..tq love..

KAKIAH said...

Salam perkenalan.
Roses are red! :)

Datin El said...

kakiah..salam perkenalan juga dari saya ..t.ksh.

cikmanggis said...

mesti diet giler ni datin...kita dah tembam tembun ni huhu

Datin El said...

cikmanggis..ala..tak cayanya.