BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 24, 2009

yok layan juadah buka puasa semalam....

puding buah
simple bakso tiru sue joshua
udang galah masam manis
masam tempoyak ikan kembung


Salam ...layan gambar dulu eh..resepi kemudian kita nak gi gulatis jap tenguk2 apa yang patut..

22 comments:

Leya said...

Kenyang mata Leya ni kak tgk juadah berbuka puasa akak ni...mcm2 ada...sempat la pulak buat...bertuah betul la jadi anak datinel ni...

vee sudiman said...

lapo la tengok lauk2 akak nih..tergugat imanku gitu..hee..

ain said...

mcm2 ye akak masak utk buka. sedap2 pulak tu. yg syok tengok bakso tu!!

psst...gi gulatis cari baju raya ke..?? happy sopin!!!

ibu_umairah said...

wahhhhhh sedap nya lauk.....

cikmanggis said...

datin..shopping apa tadi?banyak tak baju raya kat metro ?..eh bestnya bakso ni:)

MaNjE said...

wah meriahnye lauk pauk datin..
tengok2 di siang hari ni,
telan liur ajelaa...

Datin El said...

leya..kalau dah kenyang Alhamdulillah..senanglah nak berpuasa ye..hehe..bertuah!!!??

Datin El said...

vee..sorry ye sebab menggugat iman vee..ala biasa2 je tu..

Datin El said...

ain..kdg2 banyak bila malas satu pun tak de main beli je..hehe


tailor akak nak balik kg dia suruh hantar kain cepat tu yg pergi cari.
untuk anak2 dara akak .. maknye pakai baju lama je.

Datin El said...

ibu umairah..hee..sedap ke tu..bolehlah..

Datin El said...

cikmanggis..taklah banyak sangat kita beli kain ela kat gulatis .. kata sale tp mahal juga..beli sikit je..pastu gi alehsan cari kasut adik..

mmg sedap bakso tu dan mudah sangat buatnya..cubalah mesti abg hj CM suka..

Datin El said...

manje..kalau nak rasa marilah buka puasa kat sini ye..

bintangku said...

aduh... tersilap arr... pg2 nie buka blog akak, tgk puding lak dulu... hu hu hu..

fzi said...

Salam datin...
Terliurnya tengok puding buah tu datin.... sedap.. kita suka sangat makan puding2 camgitu...dapat pulak yang baru kluar dari peti...sedappp...

hidet said...

sedapnye..nyumnyum..
dah la tengok siang2..keke

Linda_Shamsul said...

Salam kenal datin...byk betul juadah...linda tak tahan tgk bab udang tu hehe..my feveret!!

c-idah said...

wah ada bakso lah....
dh lama xwat bakso...

Datin El said...

bintangku..pg2 tak pe lagi jgn ptg2 masa tekak tengah kering kan kan..

Datin El said...

fzi..puding ni senang je buatnya n rasanya sedap..nanti buat ye..

Datin El said...

linda..salam kenal..t.ksh sudi singgah..layan budak2 je..klu akak dgn suami sempoi2 je.

Datin El said...

hidet..siang2 tenguk pastu malam2 makan eh..

Datin El said...

c-idah..bakso mmg bestkan tapi akak tak suka yg rasa rempah( buah pelaga) suka yg simple2 je..