BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 6, 2009

terima kasih sangat-sangat....:-p







(mati saya kalau diorang nampak or tau ni..I'm sorry..)


Terima kaseh yang tak terhingga diucapkan kepada ketiga2 anak dara el cim, ada n emim kerana susah2 menghadiahkan sebiji coklat moose cake sempena uangtahun perkahwinan el dan suami..baba n ummi sangat2 menghargainya..thanks..


.

11 comments:

CT Delima said...

cantik2 dan manja2 anak datin el ni..cuma wajah ummi nya jer yang belum dikenali hehehee

inahar ali said...

amboi..cun2 nye anak2 dara datin ni! ni mesti maknya cunmelecun kan?!!!
hepi aniversary utk datin el & dato' ye!semoga sentiasa sayang menyayangi & ceria selalu ye! amin...

reen said...

selamat ulangtahun pkhwinan ummi...yg k bape ek??

Datin El said...

inahar, hehe...ye ke cun tp tak leh lawan lg maknye mase muda2 dulu..perasan lah pulak..anyway t.ksh byk2 diatas doa dari inahar tu..amin.

reen..t.ksh kalau reen nak tau dah yang ke 27..

♥♥ S.I.T.I ♥♥ said...

Salam datin el..
anak2 semuanya manis bersemut, maknya mesti berlebih lagi. mesti cepat dpt menantu..
opps...sebelum terlupa..selamat ulangtahun perkahwinan yang ke 27. wah...senior benor ni...saya baru nak masuk ke angka 10.

Datin El said...

siti..haha...manis bersemut..maknye gitu2 je hehe dah tua lah siti anak yang sulung dah 26 tahun..tak sabo nak menantu..tlg carikan bole..

anatahir48 said...

amboii...mcm bunga la anak2 dara datinEl ni...huhu....redup mata mandang....tahniah...hehe

Datin El said...

anatahir..bunga ape ek...bunga api kot sebab sumenya kuat bergaduh..

Hati Kristal said...

happy anniversary...Alhamdulillah satu j/masa yg panjang...bolehlah minta rahsia mengekalkan rmhtangga.

sickchild said...

eh ehhh.
cam kek kat blog ni http://www.raracandyfloss.com/

sebijik. hihi =D

lawanya ur girl.
hihihi.

semoga jodoh kekal berpnjangann. =D

deehah said...

salam ummi ...deehah suka msuk dlm dapur ummi...ade klass gitu...hheheh