BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 19, 2009

karipap tak pusing








EL sangat suka makan karipap tapi tak minat membuatnya rasanya sepanjang umur ni tak sampai 5 kali el buat sendiri yang selebihnya order kat kawan atau beli je kat kedai dan gerai2.
Tapi karipap yang ni el buat sendiri tak kesahlah tak cantik pun yang pastinya kita dapat merasai kenikmatan dan kepuasan dengan hasil titik peluh kita ek..

5 comments:

cikmanggis said...

Datinnnn...nak karipappp!...amad mintak karipap tak pusing!dia cakap sedap karipap yang kulit takde sisik hihi

♥♥ S.I.T.I ♥♥ said...

Salam datin el...hebat betul tajuk n3 ni ye....hehehe...nak menitik airmata gelak...ahaks!!

Datin El said...

cikmanggis..hehe..amad kena dtg umah ciklela nak makan karipap takde sisik..ingat lagi tak dulu kite penah oder karipap kat kak nah ek..sedap.

SITI...hihihi..yelah kat umah orang lain sume karipapnye pusing kite nyer je yang tak pusing..

jus call me ida.. said...

karipap tu di bakar ke digoreng?? conpius jap..hehe

Datin El said...

salam ida..karipap ni goreng nampak macam bakar ke..biasa lah tukang buatnya tak pro..