BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 8, 2009

Malang tak berbau

di tempat kejadian

di workshop






Terkejut.panik..sedih..semua perasaan ni datang bertalu2 bila saja dapat berita dua orang anak bujang el abang dan angah telah terbabit dalam kemalangan jalanraya di sungai buluh ahad lalu..
kejadian tu berlaku kira2 jam 6.30 petang waktu tu hujan lebat sangat kereta yang dipandu oleh abang tidak dapat dikawal berpusing dan terbabas lalu menghentam penghadang jalan...ALHAMDULILLAH mereka selamat tu yang paling penting dan el bersyukur sangat2 namun begitu abang terpaksa ditahan dihospital satu malam kerana kepala dan lehernya tercedera akibat terhentak dicermin kereta manakala angah pula cedera ringan je..mudah2an kejadian seperti ini tak akan berulang lagi ..insyaAllah..

.

13 comments:

ummi said...

Salam Datin..Uihh dah besar panjang rupanya anak2 bujang Datin, handsome lak tu..hehe..Alahaiii mujur diaorang x cedera teruk sangat..alhamdulillah..Harap lain kali kena lebih berhati2 la kaann..ya lah malang tak berbau..dah nak kena..Moga semuanya akan sembuh segera seperti sediakala.

Datin El said...

salam ummi..budak2 ni memang kaki bawak keta laju selalu dinasihat tp buat de' je..semua anak kita dah besar panjang anak dara kita pun ada kita iklan kat sini tau, dah tenguk ke..maknanya mak dia dah tualah ummi

anatahir48 said...

Simpati dgn kemalangan tu..plat johor tu? Mmmmm???? Kacaknya anak datinEL tu....mesti ngikut ibu n ayah dia...

CT Delima said...

salam datin el..ya-Allah camana boleh sampai jadi macam tu..syukur , x ada kejadian yang x di ingini berlaku.doa dari ct ank2 bujang datin cepat sembuh ya.

Datin El said...

anatahir t.ksh..orang johorlah
katekan..dah ade yang punye tu.

ct..Alhamdulillah dah beransur sembuh t.ksh ct.

cikmanggis said...

Lambat jugak dapat bukak kat leher tu ya...salam kat abang ya..sori tak sempat melawat nya kat spital :-(

Datin El said...

insyaAllah cikmanggis dia kat spital pun satu malam je..

cikmanggis said...

blog kita ada masalah..followers abis terpadam..nnt kita bgtau sedih btol..datin dapat masuk tak blog kita..cuba try pastu bgtau kita ya

inahar ali said...

salam datinel..laa nasib baik xder cedera teruk kan anak2 bujang datin tu! hish..ngerila klu terpikir psl accident ni seme kan! hrp2 diorang cepat sembuh ye..pssssttt..kacaknye anak datin nih..terlepasla nk wat menantu sbb dh ada yg punya la pulak..hehe!

anawahid said...

takziah pd apa yg berlaku datin, semoga ank bujang datin cpt sembuh... alahaiiii ensem nya ank datin sib baik dh kawennn...ekekeke

anawahid said...

takziah pd kjadian yg menimpa ank datin, semoga cpt sembuh, eheh.. ensem ank bjang datin.. sib baik dh kawen kalo lum mesti ada cann.. ekekke... ank dara pon cun2!!!

Hati Kristal said...

Semoga anak2 Datin El cepat sembuh & sentiasa di lindungi olehNYA.

Anonymous said...

nama dia ni taha ker