BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 18, 2009

Tag dari inahar cayang...

TAG about your loves one..



1. nama kekasih anda
Kekasih yang mana satu ek...hehe mana ada banyak, kekasih kita sorang je dialah yang awal n insyaAllah yang terakhir. kita bagi nama manja yang selalu mak dia panggil ..che'Pa..

2.
umur kekasih hati
dia lebih tua sepuluh tahun dari kita...kita memang suka yang matang sikit..baru best..hehe..dapat manja lebeh..

3. insiden pertemuan

tak ada insiden2 pun dia ternampak gambar kita kat album kawan dia yang kebetulan neighbour kita pas tu tak bolih tidur malam kot..hahaha..percaya ke.. sebenarnya citer lama kita dah tak ingat sangat tapi ada kena mengena dengan gambarlah...masa tu dia dah keje kita budak sekolah lagi tak pandai cintan2..takut mak marah..kihkih lawaklah ingat kesah lama ni ..

4. kelebihan dia di mata anda

nak kena puji pulak ni..ok lah dia ni tersangat penyayang..penyabar dengan kerenah kita dan anak2 tak pandai marah tapi sangat sensitif ...yang paling kita suka sangat kat my laling ni sangat pemurah ( penting ni) ....
5. harapan
semuga Allah panjangkan umur dia sihatkan tubuh badannya eratkan lagi kasih sayang kami kekalkan jodoh kami hingga akhir hayat dan bahgiakan hidup kami sekeluarga.................
.
6. gambar kekasih hati
ni yang masaalahnya...kita dah bongkar semua album tak jumpa pulak gambar dia yang terhensem..i'm sorry inahar..kalau nak tenguk juga kena selak paper lama ada kot...

7. Nak kena tag orang lain pulak..
sape ek kita nak tag...tak pe lah sape2 yang rasa nak kongsi cite cinta dolu2 silakan ye...semuga inahar puas hati...penatnya aduyaiiiiiiiiii.

5 comments:

inahar ali said...

alahai datinel..x aci wehh!! xde foto cikabe..mana nk cari paper lama tu ek?? laa kena tunggu van suratkhabar lamaaa lalu depan umah ler nmpaknye..hehe!!

zaidharis said...

wah,
untuk dia,
suami datin mesti bahagia..

Datin El said...

inahar hahaha...janganlah marah nanti cepat tue...


zaidharis..kita tak taulah dia bahagia ke tak hidup dengan kita tapi yang pastinya kita tersangatlah bahagia dan bersyukur sangat menjadi isterinya..Alhamdulillah..

mama Tiara said...

ceeeewah..suka lah baca n3 ni..semoga Datin El dan suami hidup bahagia hingga ke syurga..hubby sy pun tua 10 tahun..boleh manja bnyk kan..saya pun nak ambik lah tag ni..

Datin El said...

salam mama Tiara ..silalah amek tag ni kita pun nak tau kesah mamaTiara gak..hehe