BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 3, 2009

istimewa buat teman2 ku...




Assalamualaikum wm...insyaAllah el akan meninggalkan tanahair sementara dan ingin el tinggalkan buah tangan buat sahabat2 semua semuga kalian tetap mengingati diri ini dan doakanlah agar el selamat pergi dan selamat kembali .. sudilah kiranya teman2 el disini cikmanggis, inahar,ct delima,anatahir,batrisyia,catlinafly,ayohwang,hazila.ultramama,aziemas , ela dan sifu mat gebu untuk menerimanya ... anda semua telah menceriakan lagi hidup el kini.
mudah2an kitakan bertemu disini lagi nanti....wassalam..

4 comments:

CatlinaFly said...

wah dpt award!!tq2..nanti sy tempek kat blog ye..mekacih sgt2!cyg datin el..errr..nak g mane tu?bercuti ke urusan keje?

CT Delima said...

DatinEl..tr kasih banyak2 atas ingatan buat ct..akan ct hargai dan letak di rumah baru CT tu yer :)

inahar ali said...

datin el..nak pergi mekah ye datin? timokacih banyak2 sgt utk hadiah yg datin bagi ni..semoga perkenalan kita akan terus berkekalan bukan shj dialam maya ni tapi juga di realiti..bilalah agaknye dapat jumpa datin el ni bertentangan mata kan?? hehe..amboi cam owg bercinta lak! apa2pun harap datin selamat pergi & kembali ye..sentiasa sihat je kat sana nnti ye! insyaallah...amin!

anatahir48 said...

DatinEl, TQ recognised ana as one of yr fren and the awards too. Nak gi makan angin ke oversea ke? Ana doakan selamat pegi dan kembali..kalau senang2 online la, kirim berita k..