BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 2, 2009

Projek brownies lagi...

marble cheese brownies


sedang dibakar


chocolate fudge brownies


Besuk semua anak2 kita balik umah so maknya pun rajin2kanlah diri sediakan hidangan yang mereka gemari...layan mata dulu ye resepi menyusul kemudian nak potong pun tak boleh lagi sebab masih berasap panas....

11 comments:

anatahir48 said...

aduii..seleranya tgk brownies tu..mcmamanalah ana nk berdiet ni..tgk makanan yg menggemukkan sungguh menggoda nafsu..huhu

Datin El said...

salam ana..ala...tak yahlah nak diet dah comey lote dah tu..

MamaFaMi said...

Sedapnya tengok brownies cheese tu...

Ummi Hanie said...

salam Datin el ,

mak oii sedapnyer brownies2 itu..Hanie mmg peminat brownies , penah wat skali rasenye tp yg coklat jer .. yg ini cheese ! lagi laa double best nyerrr

Datin El said...

salam ummi hanie..cubalah mmg sedap kite selalu buat nipiskan yg bawah tebalkan yg atas erm...yummy..yummy..makan byk2 pastu menyesal..

mummyseri said...

kite suke tgk cheese n lorekannya kat kek tu..sgt cantik

Datin El said...

mummyseri: salam n t.ksh byak2 sudi singgah umah kita tentang lorekan tu kena byk kali cuba barulah berjaya..hehe dolu2 kita buat jdnya selekeh..baru2 ni je ok sket.

Eve A said...

Datin El..sedapnyeee kek marble..emmm ble bukak blog datin tgk kek tuu grm ahh.. rasee..nak makn jerrr hehehhe

Datin El said...

Eve A..Klu nak makan kena cuba ye cayang..

Lyn said...

Salam...mane resepi tuk brownies yg cedap tu....Terliuq nie....

Datin El said...

lyn..nanti dulu ye..kena bukak kitap dulu..hihi