BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 1, 2010

Peringatan Buat Diri Yang Lupa...




Assalamualaikum wbt...salam pagi jumaat yang mulia buat semua sahabat2 dan pengunjung2 yang sudi menjenguk ke blog saya yang tak sepertinya ini...saya mendoakan segala yang terbaik dari Allah buat anda semua...
Setiap subuh jumaat seorang sahabat suami setia menghantar sms sebagai peringatan buat diri yang sentiasa lupa ..mulai minggu ini saya akan kongsikan setiap peringatan yang dihantar kepada kami bersama sahabat2 semua...terima kasih yang terhingga buat dato Safaruddin dan datin Noraini diatas kesudian keduanya yang tak pernah lupa mengingatkan kami berdua yang sering lalai ini ..InsyaAllah segala peringatan yang diberikan akan kami jadikan panduan dalam kehidupan kami ..moga Allah merahmati dan menberkati hidup mereka sekeluarga didunia dan diakhirat..amin.

Peringatan Buat Diri Yang Lupa..

" Barangsiapa mengerjakan kebaikkan walau sekecil zarah pun nescaya dia akan melihat (balasan) nya & barangsiapa yang mengerjakan kejahatan walau sekecil zarrah pun nescaya dia akan melihat (balasan) nya pula "( surah al=zalzalah: ayat 7-8)

Salam ukhuwah..



note..hari ni nak ke teluk intan ..rutin bulanan menziarahi MIL ..

Alfatehah buat Allahyarham Din Beramboi semuga Allah cucuri rahmat keatas rohnya dan ditempatkan bersama2 orang2 beriman..

8 comments:

maz said...

salam kak...mksih bnyk2 atas pringatan yg dikongsi brsama ni..smoga kita smua sntiasa dlm rahmatnya..dijauhi sgala sifat lalai dlm mengerjakan sgala surahanNya...insyaallah..kita pun msih bnyk lgi yg prlu diperbaiki..slmat brangkat ke teluk intan kak..krim salam buat klrga kak disana ye...

Anonymous said...

salam datin..alhamdulillah datin mempunyai sahabat yg sedia n setia menghantar sms memperingati kita hamba Allah yg mudah lupa n serba kekurangan ni...inilah dikatakan sahabat sejati dunia akhirat.Juga TQ kerana berkongsi tipa dgn kami semua.. semoga Allah melindungi datin n keluarga. hati2 memandu ke TI tu..selamat pergi n kembali..

Datin El said...

Maz..insyaALLAH..t.ksh banyak..

Datin El said...

kak yam..t.ksh jumpa kembali nanti ye..

indahhouse said...

salam datinel,
maaf sbb lambat dtg. pg tadi mendung jap..:)
Terima sbb berkongsi..Insya Allah, kita saling mmperingati satu sama lain

Datin El said...

indahhouse..salam..sama2lah kita ingat mengingat ye..

piewahid said...

salam datin,
t kasih byk². teruskan usaha murni datin, saya sokong 100%

Datin El said...

saudara piewahid..terima kasih insyaAllah akan saya teruskan..